Lilla rummet + EFTERLYSNING!


Det är inte storleken som räknas, utan myset! :) L. är så nöjd med sitt lilla rum.


Skrivhörnan.


Säng och myshörnan.

Litet med mysigt. I dag har tre tjejer lekt där inne och det funkade finfint. L. är jättelycklig! O. tyckte det var så tomt i sitt stora rum när inte syrran skulle sova där nu i kväll. Han fick för sej att han var mörkrädd och allt möjligt. (Egentligen handlade det om att få vara uppe och titta på Filip och Fredrik med mamma och storastorasystern. ;))

I dag är jag så jävla tröött. Har plockat ur sovrummet idag, de kommer och målar lister mm i morgon. Jag är så trött på att slita medtunga grejer. Jag vill ha en stark handyman som gör allt sånt åt mej. ;)

Nu ska jag lägga mej och sova. Jag är ledig i morgon YIPPIE! :)

Ps: ÄR det någon som har "Inte som andra döttrar" av Deborah Spungen som jag kan få köpa?? Tonåringen vill läsa den och vi hittar den ingenstans! Helt sjukt. Den som var så himla populär när jag var ung.





Kommentarer
Postat av: Linda

Va mysigt det blev i lilla rummet.:) Tyvärr har jag inte boken som du efterlyser. :(

Postat av: Linda

Va mysigt det blev i lilla rummet.:) Tyvärr har jag inte boken som du efterlyser. :(

2009-11-16 @ 09:07:24
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: Pippi

Jag vet att jag åtminstone haft den boken i ngn gömma... hmm Ska kolla i "lopplådan" i garaget när jag kommer hem idag!



Gillar Ls nya rum skarpt :)

2009-11-16 @ 09:37:43
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Åsa

Jag vet att jag har den, nånstans.. hittar jag den som genom ett trollslag så slår jag en signal! :) Vill höras/ses snart! MÅSTE! Krameli :)

2009-11-16 @ 16:08:38
Postat av: Anonym

Finns några böcker ute på tradera nu. Jag har den, men det är en av de böcker jag kan tänka mig läsa igen så jag vill inte göra mig av med den...

Hej hej från Tina som tjuvläser här, men är usel på att kommentera bloggar, sorry!

2009-11-19 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback