The fireplace

Gulliga Camilla ville se öppna spisen. Here it is:


Den är inte alldeles safe att elda i, så jag använder den mest till förvaring för mina ljus och ljusstakar. ;) Jag tycker så mycket om den _ändå_! Bara att den finns där ger myskänsla. Sen gillar jag formen på den. Har aldrig sett något i den stilen. Ursäkta röran runt om, det är grejer som ska stå i lilla rummet som står där nu.

En sak till om min lägenhet. För längesedan var det här ett typ "lyxhus" där bara rika chefer bodde typ. Flott värre. ;) Nu kan en ensam stående vårdjobbande 3barnsmorsa bor här, så jag antar att det flotta har falnat lite.. ;)

Ha en bra dag! Jag ska jobba i kväll..

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Tack! :) Vilken mysig och annorlunda modell! :)

Det vore en dröm det, att ha en öppen spis. Tyvärr får vi inte ha det i vårt område, för att "husen står för tätt". Trök!

Kramar!

Postat av: Linda

Vilken mysig och annorlunda. Inget som man ser varje dag precis. :) Kram

2009-11-12 @ 19:27:45
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: Grodmamman

Härligt med öppen spis, även om man bara kan elda ljus i den!:)

Fint det blivit med nya tapeter. Och du, jag tapetserade själv i dotterns rum och så himla svårt var det inte. Hade aldrig gjort det tidigare, men man får ta det i sin egen takt och ha tålamod!:)

Kram

2009-11-14 @ 11:39:20
URL: http://grodmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback