Weird day

I morse började dagen med att vi gick till fritte 6.30. Där var det redan fullt ös, då två pojkar var helt bananaz! Det var två pojkar med särskilda behov, som var där utan sina assistenter. På fritte fanns en personal som for som en skållad råtta efter bråkstakarna. Dessutom passade en av killarna på att svära åt mej när jag bad dem låta bli en lampknapp..  I soffan satt två tjejer och var morgontrötta. L. satt sej också där. Och naturligtvis fick de här tjejerna stå tillbaka för bråkstakarna, eftersom fröken bara hade tid med dem. Jag var så förbannad när jag cyklade vidare till dagis.

På jobbet fick jag en blåsning av en av de boende! Det kunde jag inte annat än skratta åt. Det är iaf inte var dag man blir kallad "Jävla kärringjävel". ;)

Sen ringde min hyresvärd. Han är så slut i huvudet så det finns inte. Orkar inte gå in på det, men jag var så arg att jag grinade. Hursomhelst ska de tapetsera hallen och SKRÄPRUMMET!!!!! Resten får jag fixa själv, de ansåg att de inte var så slitet.. Grrrrrr! Envis som jag är tänker jag bara: Näe nu jävlar!!!

Trots detta har det varit en bra dag. Har träffat en 4veckors bebis som var så himla söööööt! ♥ Tyvärr sov han hela tiden, men ändå.. Det var en njutning att bara se honom. Gissa om jag blev bebissugen?! ;)

Sen har vi varit på vattenleksavslutning för O. Det var så kul att se vad han hade lärt sej. Min lilla skrutt!

Här sitter O. och hans vattenlekskompisar. O. sitter som nummer 7 från vänster. Han sitter och tittar på sitt knä, han råkade ramla precis utanför badhuset.


O. gliiiiider igenom ringen. ;)


I dag kom första snön. Syns några snöflingor på bilden. För tidigt om ni frågar mej.

Nu ska jag äta en äggmacka och slöa. Snart är det dags för Greys. Jag har nog övergivit Mc Dreamy lite. Tycker Mc Steamy är snyggare nu. Nästan iaf. ;)


Kommentarer
Postat av: JoVi

What a day!! Hoppas du får som du vill med tapeterna grrr



Härliga bilder på vattenkillen! :)

2009-11-05 @ 14:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback