Oj

Insåg just att jag inte bloggat på _EN VECKA_! Det är mitt längsta uppehåll någonsin. Men det har varit en vecka proppful med jobb, grejer att göra, besök osv. 

 Nu är det äntligen fredag och jag känner lugnet. Fredagar är bästa dagen! ♥ L. har sin kompis E. här. O. sitter och äter äpple. Jag har legat och läst kvällstidningarna. ;) Lyx! Nu ska jag diska lite, för sen ska min tonåring laga mat. :) Lyx igen! Sen blir det soffan för resten av kvällen.

Det enda som fattas är någon vuxen att krama! *snyft* (Men jag har faktiskt en som jag kramar ibland, dock inte i kväll!) *hihi*


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tyckte väl att det började bli tröttsamt att läsa om vaccination eller ej.. ;) Glad att du är bäck ån träck! Här i stan är det grått.. kom å liva upp mig! :)

2009-10-16 @ 17:38:54
Postat av: JoVi

Äntligen ett inlägg! Fredagar är verkligen ren kärlek ♥



Kan du inte göra ett inlägg om spel eller böcker? Behöver lite inspiration till blivande 7-åringar, och julklappar :)

2009-10-17 @ 15:52:10
Postat av: JoVi

Ja det blev kuoma (eller hur det nu stavas hihi), som vanligt. Dyra men väldigt, väldigt bra!



VA? Följer inte du Idol? Jag TÄNKER ju på dig när jag själv ser idol (jag som inte följde det de första åren hihi). Jag läste att Camilla varit med i Fame Factory för några år sedan. Tyckte att jag kände igen henne, men när jag läste det så minns jag fortfarande inte att det ska ha varit i FF. Hon är verkligen SCHLAGER :P



Babbel babbel, nu ska jag titta lite på Körslaget. Som jag egentligen tycker är halvdåligt, men min mosters syskonbarn är med - och du vet ju hur det är med mig och Lassie HAHA.



Kram på dig!

2009-10-17 @ 20:18:53
Postat av: JoVi

Tjatar vidare här, och dessutom om spel :P



Visst har du pratat om att spelet Labyrinth är kul? Är det junior-varianten el den vanliga?



Kram

2009-10-18 @ 14:30:47
Postat av: Camillas dagar

Och vem kramar du då??? Har man sagt A...

Mysigt i alla fall. ;)

En veckas bloggstopp skulle jag aldrig klara, men det låter onekligen skönt.

KRAM!

Postat av: Charlotte

Välkommen tillbaka i cyberrymden.

2009-10-19 @ 19:37:35
URL: http://ansgarssyskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback