The frill


Nu har jag vant mej med håret. Jag trivs jättebra nu. Har fått jättemycket komplimanger! :)


Kapten Blåskägg ;)


Strajk a pååås

Fattas bara lite mörkare färg.

I dag har jag blivit så besviken på en person. Hon ljög mej rätt upp i ansiktet på en rak fråga. J*vla fegis! Få se hur det går i morgon när jag träffar personen. Hon vet inte om att jag vet att hon ljög. Och jag är en sån som absolut inte kan vara falskt trevlig. Det går inte! Endera undviker jag, eller så blir det en konfrontation. Krach, boom, bang! Aldrig att jag spelar och låtsas som om det regnar. Thats me!

Annars mår jag prima! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är en HOT MAMA :) å jag vill att du kommer hit snart!

2009-10-05 @ 17:34:39
Postat av: JoVi

Du blev superfin!!



Hur gick det med "personen"?

2009-10-05 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback