1:a september i bilder


Ledig dag = bakdag. ;)


Tisdag = Tvättsatugedag. Delar av min tvätt. :) Inte ett spår av rååsa! ;)


Biblo-besök. Många böcker blir det!


Lek med våra gulliga grannar. Barnen leker så bra. De har känt varandra sen de började på dagis. S och L är jämngamla, och O, H och H är också jämngamla. :)


Slängde ihop en paj på kvällen. Päron, nektarin, jordgubbar, banan, ananas. Åt med kardemummagrädde. Jäklar vad gott det blev.

Dagens mami. Randig, okammad och fräknig.

(Mami är ett av mina hatord. Därför måste jag skriva det. En slags bearbetning.. ;))

Det skulle kunna vara mer kort, men blogg.se är ju så jävla segt ikväll så det får vara.

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: JoVi

Här kallar lillasyster oss för Mammi och Pappi i perioder, jag tycker det är sött ;)



Randiga mamman (med svans??) är kanske mer passande för dig hihi



Har ni lånat Klarbärskalaset? SEr så ut! :)



Kram

2009-09-02 @ 20:55:04
Postat av: Madde

Vad mycket böcker... brukar se ut så när vi kommer från bibblan oxå! Vad är det för bröd du bakat? Ser så gott ut!!!

2009-09-03 @ 14:28:07
Postat av: Smilla

Härligt att få nybakt bröd =) Måste se till att börja baka själv är ju så gott!

Inte så mycket färg i min garderob heller, möjligvis turkost ;)

Bibla besök så härligt. Det va alldeles för länge sen. Undra om va ska boka in ett nästa vecka..

Som du ser får jag massor med tips när jag läser här inne hos dig, måste nu bara komma ihåg dom ;)

kram

Postat av: Mija

Du, jag blev inte förvånad över att se att du hade randigt i tvätten... ;)

HOppas du har en fin lördagskväll gumman..



KRAM

2009-09-05 @ 21:19:01
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback