Det molar

Hela dagen har jag haft ont i ryggen, lite högre än midjan. På ena sidan. Jag är livrädd att det ska var en njursten.

Jag hade ett njurstensanfall för ganska precis 9 år sedan. Det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Fy fan vad ont jag hade! Att föda barn eller smärtan i kejsarsnittssåret var ingenting mot njurstenanfallet. Men jag är ju sån så jag ska klara av allting själv, aldrig någonsin vara beroende av någon. Så jag tog _cykeln_ in till lasarettet. Har knappt något minne av cykelturen. ;) Gissa om alla jag känner skällde på mej efteråt. ALLA hade ju ställt upp och skjutsa mej om jag bara frågat. Men det gick bra. Jag fick en spruta och starka tabletter. Sen har jag haft känning en gång efter det. När jag var i Stockholm en gång. Fick lov att gå in på NK och ta ett stolpiller. *hahaha* Det skulle alla fisförnäma NK-tanter i päls vetat om.. ;)

Så håll tummarna att jag slipper den här gången!

Förövrigt har det varit en bra dag. Sol och skönt. Svinkallt i morse. Jobbet flöt på bra. L. hade med sej en kompis hem från skolan. När han gick hem lekte hon med grannflickan. O. och jag spelade fotboll, sen lekte han med grannpojkarna. :) Jag har lagat lax och tvättat. Jag tycker om mitt lugna nya liv. Men jag saknar någon vuxen att krama! Tonåringen är inte så road av att ha mamsen hängande runt halsen i tid och otid. ;)

Nu ska jag gå ner och hämta tvätt. Sen ska jag ta en bulle med vit choklad och hallon. Det tycker jag man ska unna sej när man har nästan-njursten. ;)



Stenar fr. Drömhuset.se


Kommentarer
Postat av: JoVi

Å stackars! Hoppas hoppas att det inte var njursten! Det låter helläskigt...



Skrattade högt åt pälstanterna på NK och vad dom INTE vet :D



Största kramen till dig, du är den modigaste jag vet!

2009-09-30 @ 09:18:17
Postat av: Camillas dagar

Usch, hoppas du slipper njursten! Det låter inte skönt...

Krya på dig gumman!

Kramar!

Postat av: Amlon

JoVi: Tack, gulle dej! Blev glad att du tycker jag är modig! Men kan inte fåörstå varför! :) KRAM!



Camilla: Tack, goa du! ♥

2009-09-30 @ 19:57:00
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback