Fredagsfika

Fredag igen. Vi har fikat igen. :)


Denna gång blev det utomhus. Jag åt konditoriets egna bulle och drack te. White raspberry and physalis. Gott! ♥
Hittade äntligen min mobilsladd så jag kunde föra över mina bilder från mobilen. Några bilder från sommaren:
Spring i benen! Min småisar. ♥ Bilden till trots mådde jag galet dåligt den här dagen. Nära till tårar, minns jag. Det var då M. hade fått sin lägenhet. Det är så skönt att tänkta på det som varit, jag mår så bra nu om man jämför! Jiho! :)


Gummistövlar med kurbits vill jag ha! :)


Finaste teenien, nyklippt :)


Kalas-O ♥


Förövrigt måste jag be om ursäkt för att jag är sån usel bloggare och bloggkamrat nu. Men jag är helt oinspirerad. Den här veckan har gått åt att pussla i hop vardagen och inget mer. Jag tittar in, men jag kommenterar inte som förr. Men I´ll be back! :) KRAM till alla fina bloggkompisar! ♥


Kommentarer
Postat av: JoVi

Man FÅR vara en låg bloggare/besökare!



Fina bilder! Vad skönt att du känner dig gladare nu, du är stark som en...jaaa...som en jag vet inte vad :) Och det är ju en styrka att känna att man kan gråta också! :)



Kram

2009-09-12 @ 08:51:37
Postat av: Camillas dagar

Kram tillbaka! Jag har också mina toppar och dalar. Blev glad över en kommentar från dig i dag i alla fall. :)

Teet lät ljuvligt gott. Jag är en riktig te-drickare jag också.

Postat av: Anna

Klart man har toppar och dalar när det gäller bloggandet!

Kram

2009-09-13 @ 20:18:32
URL: http://grodmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback