I kissed a boy and I liked it

I natt drömde jag om att jag hånglade med en kille. Det var inte vilken kille som helst utan Karl-Petter. Höll på att fnissa på mej när jag vaknade! ;)


Han också! ;)

I dag har det varit fullt upp. Först jobb. Sedan vattenlek för O. och simskola för L. O. och en kille, F, har hittat varandra rejält på vattenleken. De har exakt samma humor. En sa "bajs" och den andra sa "prutt". Och sen höll de på att skratta i hjäl sej!  ;) De visade sej att de bor alldeles i närheten av oss. Kul!!

Nu väntar en lugn kväll med Superstars och, ÄNTLIGEN, Greys anatomy! Som vi har längtat, jag och tonåringen! :) Varning för grin i första avsnittet misstänker jag. Vi ska festa till det med blåbärspaj och vaniljsås.

I morgon är jag ledig. Jiho! :)

Njurstenen verkar hålla sej lugn, men jag har lite känning i dag med. Tack för att ni är så snälla och tänker på mej, här på bloggen, och privat. ♥
Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Jamen, jag förstår dig faktiskt. Jag har kikat på Superstars ett par gånger och tycker att han är riktigt söt! ;) Inte var han lika snygg i "Bonde"? Inte vad jag kommer ihåg. Han måste ha blommat ut med åren.

Sämre kille kan man ju drömma om...

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback