Flört-dags

I dag känner jag mej på G. Tror att jag ska gå ner på stan och vara spontan, charmig och flörtig. Så där som bara jag kan! Oddsen är på min sida idag, jag bara känner det!! :)


Visst är jag het idag?! ;)


Sanningen är den att jag åkt på ögoninflammation de luxe på ena ögat. Jag ser absolut inte klok ut. *haha* Svullen och röd ögd och allmänt härlig! Imorse fick jag f*n bända upp ögat. Ändå lär jag ner på stan idag. Men jag tror inte huggen står på rad.. ;))

Inte för jag behöver nåt hugg. Jag har redan den bästa! :) I lördags när jag kom hem till honom så hade han köpt Ben & Jerrys som vi kunde äta till mello. Ni hör ju själv.. Drömprins! :)

Dagens O:

De har fått en ny fröken på dagis.

Mamman: Är nya fröken snäll?
O.: Jepp, hon är så stilig och akrobatig!

*haha*


Kanske blir det här en vanlig syn när man hämtar på dagis numera? ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig!



En riktig drömprins det där. :) Nu vart jag sugen på Ben & Jerrys, men har ingen hemma :(



Haha.. barn alltså. :D



Kram

Postat av: Camilla

Aj, aj... ögat! :O

Kanske inte bästa dagen för en dejt... men, det låter ju verkligen som om du har den bäste. :)

Akrobatig... det får mig att tänka på "Underbar och älskad av alla" med Martina Haag. =) Kanske är en fördel att vara akrobatig då man ska jobba på dagis också. ;)

KRAM!

2010-02-25 @ 08:26:28
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback