Lördagsmys

Först: Tack för att ni fyllde i min lilla enkät! Tusen,tusen tack! ♥ De anonyma läsarna vill tydligen förbli anonyma, det får jag inse. Men tack till alla er som svarade! Ni rockar! :) Anledningen att ni fick fylla i den var att jag glömde dela ut enkäten på jobbet, så ni fick bli mina stand-in. TACK!!

I dag har det varit en lugn lördag. I like! Vi har haft finfrämmande. Bästa killen, variant stor. :) Han lagade mat åt oss. Skönt!! 

Tonåringen har jobbat sin första dag på det här 
cafeet. Lyckost! :) Jag vill också. Hennes pappas tjejs syster äger cafeet och har undrat om teenien ville jobba lite där. Perfekt! :) Hon kom hem med det här också:


Två semlor. (Ser inte så kul ut med plasten, sorry!) Hoppas jag får en! ;)

Nu har det börjat snöa här igen. Jag är så jävla trött på snön nu. Vill bara ge fulfingret bara jag tittar ut. I går gjorde L. en snö lyckat _på balkongen_.



I kväll blir det mello och OS med mina barn. I går hade vi ju herrbesök så nu är det skönt med en "ensam"kväll. 
Jag har det ultimata förhållandet, tycker jag. Träffas lite då och då, men inte jämt. Det blir guldstunder när man träffas och man hinner längta lagomt mycket. :)

Mitt öga är fortfarande rött och svullet. Sällan har så många engagerat sej i ett öga som den här veckan. Alla har engagerat sej och ställt diagnoser. *haha* Det var typ samtalsämnet på jobbet. Alla jag pratade med frågade om ögat. ;) Nu är det dock lite bättre, men blir det inte bättre nästa vecka ska jag gå till doktorn, tror jag.

I övrigt tittar jag på OS hela kvällarna, och jag älskar det! :)

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: JoVi-mamman

Har du baddat med kamomillthe'? Det är suuuuperbra! :D

2010-02-27 @ 21:33:08
Postat av: Pippi

Gör egen koksaltlösning som du sköljer ur ögat med. Också kanoners! Låter annars som mysiga dagar hos er - när som på frustrationen över all snö ;)

Postat av: Linda

Myhsdagar ni verkar ha haft. Idag är jag lite seg och trött efter en festkväll igår. Tur att jag inte är jättebakis idag, men jag drack ju med motta igår i alla fall.

2010-02-28 @ 09:13:10
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback