Helmysig helg


Köpte min älskade
klänning till slut. Men det satt långt inne.. Nu fick jag den för halva reapriset och då kunde jag inte motstå. Den är så sjukt söt. I just love it! (Ursäkta röran i bakgrunden.. Tonåringens.) (Antar att provdockan (länken) har en aning mindre byst än mej, eftersom den klänningens gummiband hamnade som midja, och det gjorde ju inte min om man säger så. Tjocka Dodick!)


Köpte 2 sjalar för priset av en (39.50:-). Båda är från Lindex barnavdelning och jag har spanat in dem länge. :)

I dag har vi varit ute en god stund och åkt skridskor och pulka. Jag åkte stjärtlapp. Jäklar vilken fart! Jag kommer nog ha bra ont i rumpan i morgon. Tur att man har mycket fläsk där som dämpar endel. *hihi*


L. fräser på isen.


Och O. i backen.


O. skridskor är för små (Vi ska köpa nya i morgon) så han ville låna L.s lite och åka. Det gick bra, fast någon vurpa blev det. Tur att man har en snäll storasyster som hjälper till när man ramlar. ;)

Nu ska jag grädda pannkakor. Småisarna tittar på film, tonåringen är i backen och åker slalom. Lugn och ro på Berget. And I love it! No more drama in my life!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oh, vilken fin klänning! Vill också ha! :) Den satt jättefint, så det så! Den ska du vara riktigt nöjd med.

KRAM!

Postat av: Linda

Vilken fin klänning! :)

Skridskor har man inte åkt på flera år. Haha. Fast jag är jättedålig på det. Jag är som en gammal tant när jag åker skridskor.



Kram

2010-01-25 @ 09:14:04
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: JoVi

Vilken fin klänning! Tycker den passade perfekt!



Härliga utekort, det är kul med vinter - åtminstone korta stunder ;)

2010-01-29 @ 13:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback