Kalle Anka-bula

Håller på att gå igenom en massa gamla kort och filmer. Gissa om jag blir bebissugen! Så mysigt! Men en sak jag absolut inte längtar efter var O:s oturperiod. Han var överallt och ingenstans och gjorde illa sej _jämt_. På ett av korten hade han bula i huvudet, jack i pannan och stor brännblåsa på fingret. (Han råkade dra ner en lampa som varit tänd i några timmar, glödlampan landade rätt på fingret..) Jag har förträngt den perioden, men när jag ser korten minns jag den. Efter lugna tjejer var det nästan en chock med en sån här kille. ;) Här är en av bulorna han lyckades få under den perioden..


Förstår ni att mammahjärtat brast?

Som tur var har det gått över. Nu gör han bara illa sej någongång ibland, som vilken unge som helst. :)

Kommentarer
Postat av: Mija

Usch, men det var en STOR bula det där. Stackars stackars liten.. blåser på pannan

Förstår att det gjorde ont i mammahjärtat..



<3

Postat av: Smilla

Stackars liten :(

Men det är tur att mäniskan glömmer fort annars blev det nog inte så många barn ;)

Ha en bra fredag.

kram

2010-01-08 @ 07:01:20
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback