Livskvalitet

I kväll känner jag mej så tillfreds. I dag har jag varit ledig, barnen och jag har både spelat spel och läst många böcker. Jag har hunnit städa, tvätta och laga mat ( + att det blev en massa över som jag frös in).

Nu ligger jag i soffan och tittar på Stolthet och fördom, löser korsord och dricker varm choklad med marschmallows i. Nyss tryckte jag i mej en "fin pralin" också.

I sängen ligger två små varma barn. Den största sitter på sitt rum och grejar. Jag kan bara ropa, så hör jag henne. :)

Ute är det -26 grader. Men inne är det varmt och gott. Jag har världens skönaste joggingbyxor på mej och sol i sinnet! :)

Back to the soffa nu!

Ha en skön kväll :)

Föresten längtar jag ihjäl mej efter en semla! :)))


Mina vantar.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback