Måndag

Tänk att jag hittade mina leggings på söndagen. De låg under överkastet i sängen. Jag fattar inte hur de kommit dit. ;) Så nu vet ni, om ni legat sömnlösa och funderat över leggings-historien. ;) När tonåringen och jag lunchade åt jag grillad foccacia med halomiost och honung. Sjukt gott. Om ni undrar om det.. ;) Lördagskvällen var extremt trevlig och mysig, i fall ni undrar om det också. :) Resten av helgen spenderade jag på jobbet.

I dag har jag jobbat. Sen har vi varit hemma. Småisarna har lekt med grannbarnen både här och hos dem. Jag svängde ihop lite ostfrallor på kvällskvisten.


Så nu ska jag skita i alla måsten som hänger över mej. Jag ska sitta i soffan och äta en nybakt ostfralla, dricka blåbärste och titta på tv. Det är jag värd efter min mastodont jobbhelg. I morgon är jag ledig, så jag har liksom fredagkväll nu! :) 

Ha en skön kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Va bra att vi vet nu. ;)



Mums så gott ostfrallorna ser ut. :)



Kram

Postat av: Smilla

Haha ja skönt att höra för oss osm legat sömnlösa ;)

Klart att du ska njuta av din ostfrallor du hade ju som sagt "fredags"kväll igår =)

Tack för gratulationerna, och du det är 30+ massor med år ;)

kram

2010-01-19 @ 09:26:14
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Nina

mums, vad gott med nybakat, hemmabakat, bröd! :)

det kanske man ska göra någondag? är lite för förtjust i bröd så just nu går jag på lite "brödavgiftning" ;) s



åjoo, ögongodis kan man ju lungt kalla Joel!

2010-01-19 @ 15:48:56
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oh, vad glad jag är för din skull. Jag är lite nyfiken på om det är din f d sambo du re-dejtar, eller om det är någon ny. Måste kika in på din andra blogg för att stilla min nyfikenhet.

Kram! ♥

2010-01-19 @ 19:04:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback