TGIF

Äntligen fredag! Skönt! Är ledig ända tills tisdag 15.30. :)

I dag hade vi bestämt att äta plockmat. Det är väldigt populärt hos småisarna. Träffade O.s fröken på affären i dag.

Fröken: Hej! Är du ute och handlar till plockmaten?
Jag: Öööh.. Ja.
Fröken: Jodå, hela dagis vet vad ni ska äta i kväll. ;)




Vitlöksbröd och potatissallad (O.s bästa mat!) hade vi också till. :) Gotta!
Det blev massor med mat över, så det ska jag ha i en pastasallad i morgon.

Nu sitter jag och lyssnar på Gyllene Tider. Känner mej lite halvdeppig i kväll så jag måste återuppleva en massa roligt genom att lyssna på dem. De har liksom följt mej som en röd tråd genom livet. Känns som om jag måste ta tag i den tråden igen. Har vimsat för mycket. Jag måste tänka.

Men inte nu. :) Nu ska jag lyssna på några topplåtar och sedan ska jag lägga mej.


Kommentarer
Postat av: Linda

Mums så gott det ser ut. :) Kram

Postat av: Camilla

Oh, vilken god plockmat. Inte lite heller! :) Jättegott!

Kram och ha en skön helg! Hoppas att du är ledig och får njuta av barnen och håriga armen. ;)

2010-01-23 @ 11:03:20
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Smilla

Mumsigt det ser ut =)

Hoppas du får en skön låååånghelg ! Blir allt lite avis, jobbar själv i helgen :(

kram

2010-01-23 @ 22:18:41
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Mattismagnhild

A exceptional happy site!

2011-11-24 @ 10:46:02
URL: http://mattismagnhild.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback