Lägg ägg, slibbiga drägg

I dag har jag världens sämsta dag. Jag känner mej som en jävla bajskorv. (Hej ordförråd..! ;)) En grej har hänt som gör mej så arg och ledsen att jag bara vill skrika. Förbannat! Men det går över, jag är härdad. Och inte något ont som inte har något gott med sej, det vet jag! Men just nu känns det bara ont. (Observera att jag är antingen eller, så det som hänt kanske inte är så farligt _egentligen_, men jag har bara toppen eller botten, inget mittemellan, därav dramat.. ;))

I dag sjunger jag med till:


Men annars är jag glad över att småisarna är hemma och att jag har 4 arbetsdagar kvar till semestern. Så vad deppar jag för?

Dessutom ska jag pröva fejjan, Å. har peppat mej. *haha* Shoot man shoot!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alla har dåliga och bra dagar. Så är det. Det kommer man inte undan med, fast det kanske inte är nåt tröst.



Va roligt att du ska prova fejjan. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback