Timmar

Är hemma på timmar. Jobbar nu i helgen. Småisarna är hos sin pappa, tonåringen är på jobbet. Saker som jag uppskattar att göra när jag är själv är:

ATT SPELA MIN MUSIK HÖGT SÅ DET DÅNAR OCH SJUNGA TILL! :)

Det är vad jag har gjort under tiden jag varit hemma. Stackars grannar! ;) Snart är det dags att gå till jobbet igen, och försöka överleva kvällen. Jag har en vikarie med mej som är hur gullig som helst. Men som tyvärr inte har något tidsbegrepp alls. Vilket gör det väldigt stressigt. Det är ingen ny vikarie, utan en som har jobbat hos oss i över ett år. Jag har sagt vad jag tycker till henne, på ett snällt sätt, och hon blev så tacksam. Men det är _precis_ samma sak  än. Men som person är hon jättebra! ♥


I går bakade vi. Äntligen!!!! Som jag längtat. Jag är som lyckligast när jag får vispa och knåda i köket, när alla barnen är hemma och radion/datorn spelar någon toppenlåt i bakgrunden. Då är jag hel! ♥ (Blommorna på bakbordet har någon av småisarna ställt dit, den var ivägen när de spelade svarta petter.. Sen när de spelade S.p råkade väl O. ramlar ner från stolen och rispa upp halsen på bakbordets hörn. Vad är oddsen liksom?? :( Men det gick bra, som tur är!)

Jag känner mej förbannad idag. Som tur finns det någon som muntrar upp mej! ♥



Blås lite här där det gör ont
det kanske ger sig

Lite slit är jag värd
Några fraser är jag värd
Ljug om du behöver
det gör ingenting


Nu har jag 5½ skitdagar kvar på jobbet innan semester. Har väl prickat in min skitvecka som sista vecka.. :( Men sen är jag ledig 4 ½ vecka. Så f*cking skönt ska det bli! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag jobbar också helg denna helg. Går du delad tur idag? Det gör jag också. Men snart ska jag iväg och jobba kvällen jag också.



Ha det bra! <3

Postat av: Camilla

Spela musik högt och sjunga är underbart, det brukar jag göra då jag är ensam i bilen också. =)

Snart är det semester vännen! Själv har jag avverkat halva min...hjälp!

Kramar!

2010-07-11 @ 16:12:02
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback