Love hurts (and does the dishes)

I dag har varit en toppentoppen dag. Vi har haft så himla mysigt och bra! :) Nu på kvällen slog det mej vad det var för datum, och då blev jag ledsen i hjärtat. I dag för ett år sedan gjorde jag och fd. sambon slut. Den dagen är bland det jobbigaste jag varit med om, usch! Trodde seriöst att hjärtat skulle gå sönder.. Ändå visste jag att det var det enda rätta, men ändå..

Men tänk vad det här året har gått fort! Och jag har klarat det. Helt själv! Jag har haft barnen nästan hela tiden och jag har jobbat och försörjt oss. Jag har fixat och grejat och klarat det mesta. Jag är självständig och stark! :) Favorit i repris..

Men ändå.. Det är tragiskt när något man trodde så mycket på bara gick åt skogen. :( Men jag fick det ut det finaste man kan få av det iaf: SMÅISARNA! ♥ :) Och väldigt många fina minnen. ♥



Men jag har en ny kärlek i mitt liv: Min diskmaskin :) ♥ *haha*


Kommentarer
Postat av: JoVi

Du är verkligen stark, och en fantastisk mamma! Och jättefin på "festkorten"!



Vilket härligt kök du har fått! Så himla fräscht och ljust! Diskmaskin är du SÅÅÅÅÅ mycket värd kompis!



Kram från utropsteckensälskande JoVi hihi

2010-07-06 @ 10:13:08
Postat av: Åsa

Du klarar ALLT! ♥

2010-07-06 @ 11:01:08
Postat av: Camilla

Modiga, modiga du! Skönt att ditt liv blev bättre och att det blev bra till slut. Separationer är aldrig lätta.

Jag <3 min diskmaskin också!

Kramar!

Postat av: Amlon

Tack, tack, tack! Ni vet precis vad jag behöver höra!:) Kram til ER!

2010-07-08 @ 10:51:40
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Tänk ändå att du klarat ett år sedan den dagen. Starkare och bättre för varje dag som går.



DU och dina barn, ni är så fantastiska!



En diskmaskin är förstås också bra att ha.

2010-08-01 @ 23:24:25
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback