NIGHTINGALE

Just nu är jag väldigt offpist när det gäller jobbet. Jag tycker det är så tungt psykiskt just nu(Fysiskt tugnt är det alltid). Sen är det bara allmänt jobbigt. Just nu känns det som jag har betongfötter när jag går till jobbet. Men jag blir glad när jag får höra följande i kväll:

Jag går in till en boende.
Jag: Hejhej!
Boende: Men Hej. Är det du, A?
Jag: Ja. Är det bra med dej?
Boende: Ja, nu är det det. Det är så roligt när du kommer in. Du kommer in som en glad stormvind! Du är som en näktergal!

Det värmer hjärtat att någon faktiskt kan tycka att det är dagens höjdpunkt när jag kommer in. Då känns det lite lättare att jobba.


You can call me näktergal! :)))


Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen.. va roligt att få höra sånt när man känner sig offpist på jobbet och så kommer en boende och säger så.



Kram! <3

Postat av: JoVi

Åhh sånt där värmer verkligen i hjärta och själ! Kraxkraxkrax från en riktig skata till en vacker näktergal :)

2010-06-06 @ 08:27:12
Postat av: Camilla

Nae... vad härligt! Jag slår vad om att du är världens bästa A i det yrke du har. Pysslig och omtänksam.

KRAM!

2010-06-06 @ 17:46:15
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Pippi

kvidevitt Lite positiv feedback kan göra under! Fast jag är inte särskilt överraskad över att du är uppskattad på ditt jobb :)

2010-06-06 @ 19:42:39
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Amlon

Alla: Vad ni är gulliga! ♥ KRAM!

2010-06-07 @ 08:45:06
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback