Pirr i magen

I morse vaknade vi till ösregn. Ganska mysigt var det faktiskt. Skönt att vi fick vara hemma och vab:a och slapp gå ut. :)



Sen tog jag och pimpade min balkong med lite vimplar som jag köpt på Rusta för lägesedan.


Hej vad det blåser! ;)


Jag är så glad för min balkong. :)

Just nu är det en kille här och fixar kran och sånt. De har även burit upp DISKMASKINEN och SPISEN!!! Jag känner mej alldeles pirrig. :))))))

O. har inte riktigt lika ont i foten idag, och svullnaden har gått ner något. Han haltar runt här som en liten mysig farbror..

..eller som en enbent fotbollsspelare kanske.. ;)

 Idag ska tonåringen jobba, och vi andra får fikabesök av en kompis till mej. Det ska bli mysigt! ♥

 

Kommentarer
Postat av: JoVi

Vad mysigt ni har på er balkong! Jag är alltid så rädd att gå ut på vår balkong för jag tror att den ska ramla ner s, närå, men det är dags att byta golv på den! Men när ska det bli? Just nu byts det tak här på huset och det innebär att vår altan är FULL i damm (liksom även inne, det kryper in damm genom fönstren kan man se på fönsterbrädorna!?) och då är det inte så nice att sitta där. Vi har lite sol och lite moln i dag, men barnen leker så bra inne så då är vi väl inne (och jag försöker förtränga att jag behöver städa, tvätta, packa in ren tvätt osv...). Kram o ha en härlig fikastund! :)

2010-06-30 @ 13:46:04
Postat av: Camilla

Nu jädrar börjar det hända grejor här! =)

Kram!

Postat av: Linda

Oj, nu händer det grejer i renoveringen. Ni verkar ha en mysig dag trots allt.



Kram <3



Ps. Det gör inget att du läste fel när du läste snabbt hos mig. Nu ska jag upptadera lite i min blogg. Ds.

2010-06-30 @ 21:55:12
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj, nu händer det grejer i renoveringen. Ni verkar ha en mysig dag trots allt.



Kram <3



Ps. Det gör inget att du läste fel när du läste snabbt hos mig. Nu ska jag upptadera lite i min blogg. Ds.

2010-06-30 @ 21:57:38
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: Amlon

JoVi: Tack! Tyvärr blåste vimplarna ner i går kväll.. haha Kram!



Camilla: Ja, äntligen! Kram



Linda:Ja, jättemysig! Kram!

2010-07-01 @ 09:13:43
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback