Många hål blir det

Det är ganska lugnt på köksfronten. Det går _sakta_ framåt. Det märks att de är i tre kök samtidigt. Det går inte med superhastighet. Men jäklar vad de har borrat på toaletterna. Har inte mindre än 7 stora hål i tak, vägg och golv.



Jag är livrädd att det ska ramla ner en äcklig råtta ur de tre hålen i taket. Vi bor ju under vinden. I kväll ska jag absolut stänga toadörren när jag lägger mej. Har jag tur ramlar råttan rätt ner til grannen under oss. Jag ser nämligen ner på deras toa genom hålen i golven. Det gäller att bajsa tyst, om man säger så. ;)

I går hängde vi på badhuset för att slippa vara hemma. I dag har O. och jag varit där igen när L. var i skolan. Vi åkte rutchkanor så jag blev helt utpumpad. ;) Vi åkte bla. på badringar ner. Herregud vilken fart! Märks att jag börjar bli gammal.. Sen gick vi och åt kinabuffe. Sedan var det dags för kurs igen för mej. Näst sista gången, tack o lov. Är trött på att den är på min lediga tid. Det är obligatorisk närvaro för oss. Mycket komp blir det. :)

I dag har jag kännt mej arg på flera ur det manliga släktet. Fan vilka nötter det finns alltså.

I morgon är jag ledig. Då lär vi väl vara ute när "gubbarna" är här. Orkar bara inte vara hemma i oljudet. Men de är väldigt trevliga iaf. Sen ska småisarna hem till sin pappa, (det är jobbhelg för mej.) Då ska jag och tonåringen passa på att shoppa lite i en annan stad. Det ska bli så mysigt.

Sen är det jobb för hela slanten. Och jag ska sova hemma hela helgen. :)

Kommentarer
Postat av: M

Perfekt läge att skrämma grannarna när de sitter på toa alltså.. ;)

Ha en fin helg tjejen! Kram!

Postat av: Camilla

Om du vill komma över fobi för möss, är du hjärtligt välkommen hit... haha! :)

Jobbigt att vara ledig och ändå måste ut p g a byggjobbarna... man kan inte riktigt slappna av då ju.

Kram vännen och ha en fin helg! <3

2010-06-04 @ 21:59:43
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Amlon

M: haha Verkligen! ;) Kram!



Camilla: Åh, det gör ingenting! Jag bara njuter att få vara ute hela dagarna utan att känna att jag borde vara inne och diska, städa eller vad det nu är. ;) det enda som är drygt är att man måste upp på morgonen och duscha innan de kommer. ;) Kram!

2010-06-07 @ 08:49:06
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback