Sporlov 2010

Sista dagen på sportlovet. Dags för en sammanfattning.


L. och jag åkte rödögda till en annan stad och handlade lillebrorspresenter. L. passade på att sportlovspyssla på Panduro. :)


Såklart blev det lunch på tacobar. :)



Sen blev det två dagar med lite lugn och ro och baddning med kamomill-te. Jättebra!


Lusen.


Sen åkte vi till en annan stad igen och gick på ett roligt museum. Rita spegelvänt är svårt!


Vi hittade också en rutchkana a´la 70-tal. Kul tyckte barnen. Mamman blev nostalgisk!


O. tappade andra tanden när vi skulle äta. Succe! :)


Hemma lekte vi mest i snöhögen. Helt sjukt att man kan stå och hålla sej i trädgrenar som man inte har en chans att nå på sommaren. :)

Jag får nästan panik närj ag tänker på att snön ska smälta sedan. Jag antar att jag kommer få bo i mina blommiga gummistövlar.



Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en mysig sportlovsvecka. :)



När snön smälter vill jag inte ens tänka på, men det måste ju smälta om man vill ha vår och sommar.



Kram

Postat av: JoVi

Vad härligt ni verkar ha haft! Sötisbarn!



Här har vi sportlov nu, och jag är ledig - jippi! Har börjat med stor SOL, nice :)

2010-03-07 @ 10:48:38
Postat av: Camilla

Vilken mysig vecka ni haft! Och Lusen... sånt hade jag också då jag var liten. :-D

Härligt att du är back in blogg så fort! ♥

Kramar!

2010-03-07 @ 13:29:31
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Smilla

Låter som ett härligt sportlov. Längtar till sonen börjar skolan så han kan få sportlov ;) Dom stora vill inte göra så mycket pyssel med mig :( Fast fick ju med mig Dottern på en fika iallafall.

Härligt med stora killar som tappar tänder :)

kram

2010-03-07 @ 21:03:07
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback