Livet på Berget. Tagning 1679

Scener från Berget de senaste 10 dagarna

Scen 1:


Moppar golvet. Ett tu tre går moppskaftet AV!

Scen 2:

Vispar maräng till makroner med elvispen. Ett tu tre lossnar hela ena vispen och de som vispen sitter fast i.

Scen 3:

Moppar golvet med min nyinköpta mopp. Gnuggar _hårt_ på en fläck. Moppj*vln viks på mitten! Hej Fröken Hulken liksom.

Scen 4:

Dammsuger. Ett tu tre blir det svart. Byter propp med dammsugaren i, proppen smäller igen. Gör samma grej igen, samma resultat. Drar ur sladden och sätter in den i ett annat uttag. Naturligvis går proppen igen. Alltså funkar inte dammsugaren längre. Dessutom gjorde jag slut på ett helt propp-paket. Damned!

Nu törs jag _absolut_ inte köra tvättmaskinen, sätta på tv, köra matberedaren, eller något som har något med någon maskin att göra. Undra om jag törs stänga av datorna, eller om den sprängs? ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare, det senaste 10 dagarna har inte gått bra. :( Kram

Postat av: Camilla

Oj, oj... det låter som om det är någon som inte vill att du ska hålla på att städa och baka nu helt enkelt. Låt lägenheten gro igen och bjud på köpkakor så ska du se att livet blir lugnt och normalt igen.

Kram!

2010-03-19 @ 08:49:28
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mija

Men oj..

Allt på en gång! ;)



Du.. strunt i städningen.. slappa istället, det verkar vara det enda rätta..



KRAM

2010-03-20 @ 21:20:00
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback