Amlon ♥ loppisfynd


Hittade två kjolar på loppis häromdagen. Jättefräscha och fina. Pris: 20 kr st.


Två sjalar hittade jag också. Jag _älskar_ sjalar! Har många, och använder det typ jämt. En tia styck kostade de.


Jag har letat efter en sån här sjal i flera år. Älskar färgerna! Jag höll på att få tok-ryck när jag när jag hittade den. :)

Sen hittade jag en bricka också. Det var tur för jag har ju inte så många..



*hihi*

Mina fyra favoritsaker att handla:

♥ Brickor
♥ Servetter
♥ Sjalar
♥ Muffinsformar

Fyra saker jag inte gillar att handla

♥ Tischor
♥ Heels
♥ Väggord typ Carpe Diem.
♥ Allt som är vitt, vitt, vitt och vitt 

*hahahaha* Evil me.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Loppisfynd är grejen! Jag fyndade 3 par jeans igår (ett par wrangler, ett par esprit å ett "okänt" par) på Myrorna :) kärlek

2010-05-08 @ 17:38:04
Postat av: Camilla

Härliga fynd! Jag gillar att shoppa allt på dina båda listor, däremot har jag lite svårt för loppis. Tur att man är olika!

Sjalar gillar jag också massor, har alldeles för många. Använder du alla brickor?! ;)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback