Det är ju vår för fan! :)

Tänk att jag har överlevt vintern! Det här är allra bästa tiden, tycker jag. Ljuuusa kvällar och solsken i blick!


Första fikan på uteservering. Mysigt! :)


Mr I-love-my-gummistövlar fick nya skor, och tyckte att de rockade hårdare än stövlar till och med.


Fröken Hoppetossa tog hopprepet till fritte i morse. Klockan är 06.25, solen strålar och L. hoppar hopprep! Underbara, underbara vår! Jag får ångest av att tänka på mörka kalla vintermornar när vi pulsade i väg.. Usch!


En viss person fyller snart år. Största önskan är denna box. Köp den till henne. Gör det! :)

Det här skrattar jag och tonåringen seriöst ihjäl oss åt..


Bäjby Jeesus. *hahahahaha*

Kommentarer
Postat av: Linda

Helt underbart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback