Helgen

I helgen har det varit marknad i byhåla. Jag tycker det är så tråkigt, men barnen tycker det är så kul. Så det var bara för mamma att bita ihop. Fick iaf med mej tre sorters muffinsformar med mej hem. :)


I går tittade vi på mello. Vi hejade mest på Turkiet, men vi gillade Tyskland också. O. tog det hela med ro och somnade mot hans favoritkudde, dvs min höft/rumpa. *haha* Mjukt är det iallafall. ;)


Här är min tonåring i sitt nya bälte. Wax on, wax off! ;)


I dag hade L. skrivit ett meddelnade på ritbrädan. Älskade, finaste L.! I dag har jag inte kännt mej som den "besta mamman" alls, så det värmde gott. ♥


Jag fick BarbaSkön av tonåringen idag. :) Jag är en Barbapapanörd! I love barbapapa!


This is where the magic happens! ;) Nu är köket äntligen helt tomt. Nu kan inte jag göra något mer. Jag tycker det ska bli skönt att få sänka kraven i några veckor. Det _kan_ inte vara perfekt här hemma medans de fixar! Adjöken mitt lilla kök!


L. hjälpte mej att slå in paket till min underbara mamma. ♥ L. kommer bli en bra bloggare, för hon vill ta kort på allt möjligt hon grejar med. :) Hon kanske ska få gästblogga? :)

Nu borde jag gå och lägga mej. Men jag är inte trött alls.

Kommentarer
Postat av: Linda

En härlig helg med andra ord. Åå, vilken fin hälsning du fick av L. på ritbrädan. :)



Kram

Postat av: Camilla

Fina L! Hon kände nog på sig att mamma behövde lite extra kärlek.

Och absolut, gärna gästbloggning av alla dina barn på olika dagar. Pliiiis! :)

Krams!

2010-05-31 @ 20:00:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback