Skolavslutningsshopping

I dag känner jag mej duktig. Dels har jag haft tvättstuga, sen har jag röjt i köket. Nu är det inte så mycket kvar att göra (intalar jag mej iallafall ;)). Sen har jag och småisarna varit på stan och handlat avslutningskläder. Jag kan inte fatta att jag är ute i så god tid. (För att var mej alltså, alla andra har säkert kläderna klara sedan _månader_ tillbaka. ;)) Barnen fick välja fritt och det blev:


Prickig klänning med bolero...


..och supersöta Miffy-skor till L.


O. fick jag styra lite. Tänkte att det skulle var skönt att slippa Star Wars _någongång_ iallafall. Men den här skjorta tyckte han om.


Men en ny keps behövdes, och då måste det ju bara vara en Star Wars, tycker O. Jag blev glad att det var en från riktiga Star Wars. Jag var kär i Luke när jag var liten. ;)

Nu måste jag springa ner i tvättis och hämta tvätt. Sen ska jag se på Eurovision, äta dumlemuffins och dricka te. Tack för alla frågor! Jättekul att det blev några! Men jag svarar på dem om nån dag, ifall någon har nåt mer på hjärtat! VÅGA FRÅGA! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Va duktig du är. Och så fina L. och O. kommer att vara på skolavslutningen. :)



Kram

Postat av: JoVi

Finfina kläder! Och väldigt i god tid tycker jag som inte ens har börjat tänka/titta ;))



Kram!

2010-05-26 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback