Sunday morning

I dag ska vi gå ut i skogen. Det ska bli så skönt!

Gårdagen i bilder:


Vi var ute och tittade på folk som sprang. O. fick såklart lov att hoppa lite.


Jag gräddade en massa plättar. Vi åt endel och resten får följa med ut i skogen i dag. :) Sen bakade vi sandkakor och en tigerkaka.


Den här utsikten hade jag från min balkong i går kväll. Fantastisk! ♥ Jag får ont i magen bara att tänka på om jag måste flytta från min lägenhet någongång. Jag älskar den!

Apråpå min anti-lista igår så var den inte speciellt seriöst menad.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den utsikten skulle inte jag heller vilja flytta ifrån... men det behöver du väl aldrig om du inte vill. ;)

Jag gillade din anti-lista i går! Jag köper allt på anti, förutom heels... då blir jag 2 meter hög.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback