The life of Berget


I´m in love! :) Äntligen fick jag mina träskor! ♥ Hade bästa födelsedagen!


O. och jag var på dagisutflykt. Mysigt! Vi körde stenhårt på fotbollsplanen. Jag tycker att O. borde spela fotboll, jag ser att han har talang. Men han vill _inte_! Han har prövat en gång, och sedan ville han inte gå dit igen. (Det var förra året). Han vill bara spela med mej, inte med andra kille och absolut inga matcher. ;) Söt! Så jag får nog se mej i stjärnorna efter lill-Zlatan. ;)


Vi hade hemgjord pizza med oss. Och goda grönsaker. :)

I dag har jag mest röjt här hemma. Har haft besök och fått hjälp med lite tunga saker. Jag bjöd på taccos. Sen har vi bara haft det bra. I dag är en sån där dag som känns bra ända in i hjärteroten. Jag är lyckligt lottad, helt enkelt. ♥

Nu ska jag titta på AFV med småisarna. De älskar det! :) Sen blir det Eurovision. Jag har flera favoriter: Island, Albanien, Turkiet, Rumänien, Norge, Tyskland, Belgien. Har säkert glömt någon. Sen håller vi lite på Serbiens frisyr. *hahahaha*

I dag har min tonåring varit på karate-gradering och är numera stolt innehavare av rött bälte! Hon har gått på karaten en termin och älskar det! :) Hylla!!!

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som en toppendag du har haft. Det låter härligt att du är lycklig lottad, det är du värd. ;) Kram

Postat av: Camilla

Heja tonåringen!

Och gud vilka fina träskor. Mohedatoffeln va?! Har också kikat på den, men blir på tok för lång...

Skiiiitfiiina!

Kram! <3

2010-05-29 @ 22:00:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Smilla

Såna tofflor har jag också =) Fast mina är matta. Super härliga i allfall =)

Låter som ni haft en toppen dag med dagisutflykt.

Duktiga barn du har, fotbollspelande kille ( ja fast han inte vill) och en karatetjej =)

Har inte varit här inne på ett tag, tyvärr har mitt dygn bara 24 timmar....men nu hoppas jag ha kommit i fatt....

Ser att du fyllt år så grattis.

Hoppas det går bra med köket och att det inte ska ta så lång tid.

kram

2010-05-30 @ 21:24:59
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback