Hissa och dissa

Hissa och dissa
I dag hissar jag:

* Julbordet igår. Gooood mat, trevligt sällskap, och faktiskt inget regn! Lycka! :)

* Rymdfärden. Jag tycker det är spännande, har alltid varit faschinerad av rymden.Ett av de stora samtalsämnena här hemma. L. är jätteintresserad!

* Att jag har fått enheldel gjort idag. Heja mej!

* Pepparkaksbak hos mormor och morfar på eftermiddagen. Mys!

* Att jag är ledig idag. Det är det bästa som finns ju!

Men jag dissar:

* Att tröjan till pepparkaksdräkten är borta. Jag tror det spökar här hemma!

* J*vel-vädret! Det är två veckor till julafton, hallååå?!

* Mörkret! Alla är så trötta! L. somnade när vi läste nyss, vad sker liksom?

* Att jag känner mej lite halvstressad.

* En människa från det förflutna, say no more..

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Visst är det trist med mörkret och regnet, jag vill bara åka iväg någon solig stans. Men det låter mysigt med pepparkaksbak, det skall jag ägna mig åt på måndag. Mys mys mys!

Postat av: Helena

Jag hissar en sak: LIVET! Hurra för det! :)))))

Kram!

2006-12-12 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback