Hissa och dissa

I dag hissar jag:

* Fredrik Ljungberg. Jag kan inte rå för det, men jag tycker han är så tjuusig! ;) 
* Mina soliga barn. Alla tre är inne i mycket glada och skrattiga perioder. Härligt!
* Apelsinar´n! :) Jag älskar apelsiner! "Ge hit apelsinar´n!"
* Promenaden hem från gympan. Brukar ta 10 minuter, i dag tog det minst 50. Det snöade coh barnen klättrade i alla snöhögar de kunde hitta. :) Mysigt!
*Mej själv. För att jag lät bli att städa på min lediga dag, och för att jag är klar med paketen till M. och för att jag känner mej tillfreds med tillvaron. *EGO* ;)

Men jag dissar..

* Salmonella i köttfärsen. Läskigt, tur att jag inte handlar på ICA
* Att chefen ville ha medarbetarsamtalet kl 11. Jättedum tid!
* Att det inte var Anna Pihl idag, det är ju jättebra!
* Tillgjorda människor. Har jag inget att säga någon, låter jag bli. Kallprat kan jag inte med. Synd att så många andra kan med det. Jag orkar inte lyssna, tyvärr!
* Mej själv, för att jag är fläskig och osocial.


Bilder från
Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh.. jag önskar att vi kunde leka oftare för då skulle vi göra roliga listor dagarna i ända ;) Listor is the shit!!

2006-11-14 @ 09:12:32
Postat av: Emma

Det var bra att du inte städade på din lediga dag! Jag blev också putt på TV4 när de inte sände Anna Pihl. Men du kunde ju njuta av Ljungberg istället ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback