Fredag

Fredagsmorgonen började fint.. När M. skulle gå till skolan slank katten from hell in till oss. Igen.. Jag kan ingenting om katter, men ska inte katter veta var dom bor? Jag fick ringa på hos ägarna och be dem komma och hämta den. Katten satt och tröck under vår soffa i säkert tio minuter innan ägaren fick fram den. Kul att ha en granne liggandes under sitt soffbord kl. 8 på morgonen.Jag sa att vi är kattallergiker i den här familjen + att jag är rädd för katter. Då sa ägaren "Men den _HÄR_ katten är så snäll sååååå" som alla djurägare säger.. ;) Det får jag kli på. Jag tvingar inte på någon mina barn liksom "Jo, men dom är SÅ snälla, jag looovar!!" ;)

När katten hade försvunnit knallade jag, L. och O. till ögondoktorn. Det gick jättebra. Glasögonen gör nytta, och L.s syn har förbättras avsevärt pga dom. Skönt! O. fick också kolla lite, för han kan ju ha samma fel som L. utan att vi märker det. Allt verkade bra nu iaf. Ögondoktorn var världens gulligaste människa! Hon var jättebra med barnen. Det är så kul när man träffar "rätt människa på rätt plats" liksom. :) Barnen fick klistermärken och bokmärken som tack för besväret. *lycka*

Sen gick vi på stan och firade. L. ville ha glass "För det åt vi förra gången vi var hos ögondoktorn" ;) ( i somras)

På kvällen tittade jag på Idol. My god, vad jag är förtjust i Markus! ;) Han är ju liksom redan stjärna, de andra känns som amatörer om man jämför. ;) Jag väntar fortfarande på att se vad många ser hos Felicia.. Jag tycker hon är så tråkig! Jag är rädd att det blir som förra året, en cool kille vs en mesig tjej i finalen. Och att den mesiga tjejen vinner.. Jag har stora problem att tänka på jag.. *haha*

Kommentarer
Postat av: Cars 2010

Hey, this is a great site, I learned a lot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback