I huvudet på en blivande 4-åring

1. Vad heter du? L.

2. Hur bor du då? *Svarar rätta gatan*

3. Hur många år är du? 3 år

4. Vad tycker du är roligt? Leka med mina barbie och rita. Jag är bäst att måla.

5. Vad tycker du är tråkigt då? Gå in när vi varit ute, då dricker jag vatten.

6. Varför måste man sova på natten? För att orka med i morgon

7. Vad ska du bli när du blir stor? Ska jobba på ett rosa hus

8. Vad gör en sån då? Där äter man mat

9. Var kommer bebisar ifrån? Mammas mage

10. Vad gör bebisar för något? Kryper och går på knäna

11. Har jag varit en bebis då? Jo

12. Vilka är dina finaste kläder? Glitternattlinnena

13. Vad önskar du dig av tomten? Kniv och gaffel och nattlinnen

14. Finns tomten? Var bor han? Jag vet inte

15. Vem är din bästa kompis? Smilla, william, mormor

16. Vilket är det finaste ordet du vet? Brandman

17. Det fulaste ordet du vet då? Gamla saker

18. Finns det något du är jättebra på att göra? att göra Byggare Bob (på datorn), bygga pärlplatta, att skala morot

19. När blir mamma och pappa arg på dig? När jag ligger på golvet

20. Vad ska du göra nu? Äta mat

Mammas kommentarer:

6: Precis så svarar jag L. när hon frågar varför man måste sova. Tydligen har det gått in. ;)

7: Jag jobbar i ett rosa hus. :)

19: Det är en grej L. gör bara för att provocera lillebroren. Lägger sej mitt framför honom för att retas.. Ideer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback