Life on the mountain

Här sitter jag, och kan inte annat.. ;) Jag har jobbat kväll, och är lite lagomt trött. Kvällen var bra. Jobbade med A-L som är en toppenmänniska. Det är roligt  att träffa någon som är samma "mamma-typ" som jag är. :) Annars så fick jag lära mej endel finska och spanska uttryck av en av mina vårdtagare.  Tack och lov har vi ingen som är som Golge.. *hahaha*

Annars mår vi bra. L. har varit i skogen med dagis idag. Jättekul, förstås! Hon älskar skogen, min lilla skogsmulle. ;) Annars är hon mest intresserad av kroppen, eller rättare sagt insidan av den. När vi var på bibblan lånade hon en ganska avancerad bok om kroppen. Så nu sitter hon där och berättar om öronsnäckan, urinblåsan och annat. :)
 
O. håller på att få en tuggtand och är väldigt ledsen på nätterna. Känns som att ha en bebis på nytt. *puh* :) Dagtid är han glad, men dregglig. I dag köpte jag två nya brandmän till honom. Det är hans bästa leksaker EVER. Han har redan två, men de är så utslitna. När han fick dom log han och sa "Du är NÄLL" till mej. Det värmde mammahjärtat!

Med M. är det bra. 7:an flyter på finemang. Hon är verkligen världens coolaste tjej!

Med mej är det också bra, ifall nån undrar.. ;) Jag har vattenblåsan ALLAN på hälen. Var ute i går och gick över en mil. Hurto! :)

I morgon är det fredag igen, och alla är hemma. Mysigt! Frågan är bara vad vi ska äta för gott? Jag har semester i morgon. Jihoo! Har semester på måndag med. Dubbeljihoo! 4 dagar ledigt, I like!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback