7 saker som gör mej lycklig

Hittade en utmaning hos Emma som jag gärna hakar på. Haka på ni med! Man ska lista 7 saker som gör en glad och lycklig. Här kommer mina:

1. Att gå på bibblan med småisarna (Alla saker med dem gör mej lycklig, men jag väljer ut EN grej. :)) Det är så mysigt!

2. Filmkvällar med tonåringen. (Se ovan!) :)

3. Att fynda! (Älskar att shoppa, men jag lider lite av snålhet. (Förutom när det gäller barnkläder.. *hihi* ) Därför är fynd det bästa för mej. ;))

4. Glada skratt! (med vänner, här hemma, på jobbet osv. osv)

5. Vårsol och tussilago! Att vara utomhus.

6. En BRA tidning eller bok i min goa säng, med sambon bredvid mej.

7. Att baka, gärna matbröd eller bullar

Det här var alldeles för lätt! Skulle lätt kunna skriva 1000 grejer. :) Skönt att det finns så mycket som gör mej glad och lycklig!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Skulle kunna skriva under på hela listan, förutom 2:an som jag ju får byta ut till sambon och 7:an som jag byter ut till ATT ÄTA! :))

Postat av: Emma

Underbart! Visst är det lätt att hitta saker som gör en lycklig. Vilken tur!

2007-04-02 @ 14:51:53
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Ja, jag håller med dig :-) Särskild solen gör mig lycklig.

2007-04-02 @ 18:54:16
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback