Viktigast i veckan

Härmar Metro lite.. :)

I veckan...

..ser
jag på sista delen av Saltön, och så mello på lördag, såklart!

..lyssnar jag på mina kloka barn och på radioskval

...läser jag troligtvis någon bra bok. Läste ut "Saknad" i morse och ska börja med någon ny bok i kväll. Får se vilken det blir. Annars läser jag gärna bloggar..

...surfar jag mest runt på olika bloggar.

...shoppar jag nog lite för barnbidraget, tror jag. Tonåringen behöver nog lite nytt.

...äter jag inget godis och andra nyttigheter, bara om jag blir bjuden. I dag ska vi äta köttfärs och potatisgryta, en favoriträtt i våran familj

...dricker jag ingen läsk, mest bara vatten.

..jobbar jag ti, on, fr, lö, sö. Känns ok med tanke på att jag varit ledig i fem dagar nu.

..bävar jag för apt:n i morgon. Risk för jidder.

..måste jag komma i håg att gå med O. till tandläkaren, att F. har friluftsdag på tisdag, M. har det på onsdag + ganska många grejer till.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Jag ska också sluta med godiset denna veckan :-) Ha det bra idag!

Postat av: Anonym

Här är en till som skall lägga ner sin godiskonsumtion. Varför är det så satans svårt för? Har redan lyckats peta i mig tre pepparkakor. Och det var INTE för att jag var sugen på det, utan pga sockersuget. Men, om vi försöker tillsammans kanske det går :-)
Ett jättebra boktips är böckerna om Ave Maria av Adriana Trigiani. Minns inte nu vad de heter. Men det finns två som är översatta till svenska. Supermysiga.

2007-02-19 @ 15:30:43
Postat av: Emma

ooops. Det var jag som skrev ovan.

2007-02-19 @ 15:31:07
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Amlon

Nergårds-Emma: Lycka till! :)

Emma: De böckerna ska jag kolla upp. Klart vi försöker tillsammans! :)

2007-02-23 @ 08:29:35
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback