My day

Dagens låt: Stormyweather med KAMRATEN! *haha*
Dagens dusch: I morse, och ska ta en dusch nu
Dagens frisyr: Ingen Stig-Helmer-lock så långt ögat når
Dagens smink: Mascara
Dagens händelse: Att Greys anatomy började. (Jag har inget liv, uppenbarligen.. *haha*)
Dagens planer: Dusch och sooooova!
Dagens vill ha: En godnattkram, eller två
Dagens saknad: M. som är hos sin pappa
Dagens drog: Apelsiner och den goda osten på jobbet
Dagens tråkigaste: Att jag måste gå och lägga mej nu
Dagens finaste: Som alltid, mina barn!
Dagens måste: Duscha
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Mat i mängder
Dagens mat: Flingor och mjölk (Inte konstigt att jag är hungrig då..)
Dagens sjuka: På jobbet, massvis!
Dagens kärlek: Mc Dreamy och Mc Sambo. :)
Dagens mående: Fina fisken!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback