Antingen eller..

Den här grejen, som jag hittade hos Lolita,vars blogg jag ramlade in på av en händelse, borde inte vara något problem för mej. Jag är ju en antingen-eller-människa! ;)

Hav eller sjö -uppvuxen vid en sjö måste jag välja det. Men jag älskar havet med..
Tv eller Dator -  Älskar att titta på tv när det är nåt bra! :) Men väljer datorn ändå. Sitter mer vid den än tv:n.
Höst eller vår -Lätt, fast jag tycker om hösten också
Jul eller påsk - Gillar båda, men mest julen
Svart eller Vit - Lätt!! Jag tycker inte om vitt
Ipod eller Mp3 - Har aldrig använt en Ipod, däremot mp3
VH1 eller MTV -känner inte till det andra.. TANTE!
Rosa eller Lila - Inga av mina favoritfärger, men rosa är bättre än lila
Hund eller Katt -Lätt, har ju kattfobi
Guld eller Silver - Lätt! Jag gillar inte guld!!
Bad eller Dusch- Skulle gärna bada varje dag, men pga tidsbrist blir det dusch nästan jämt
Sko eller Sandal - Just nu sandal! Jag går barfota jämt på vår-sommar-höst typ
Afrika eller Asien - Verkar intressantare, just idag iaf
Löshår eller Äkta - Jag fattar inte grejen med löshår!
Mobil eller telefon - Pratar hellre i riktig telefon än i mobil
Klänning eller kjol - Tycker min mage står ut när jag har klänning
Blond eller Brunett - Jag är mer brunett än blondin iaf, föredrar brunett-killar också!
Lägenhet eller hus - Drömmen är ju ett hus, men frågan är vilket..
Vanilj eller Choklad - I like!
Ring eller halsband - Helst armband. Jag är inte så mycket för smycken egentligen..
Jordgubb eller hallon - Just nu hallon. Har nog förätit mej på jordgubbar
Nyår eller Midsommar -Mer avslappnat på midsommar
Långt hår eller kort hår - Jag har nog mer kort än långt hår..
Nagellack eller läppstift - Nagellack får jag säga, äger inget läppstift. ;) Men gillar läppglans!
Bil eller buss - Har inte körkort, och vill inte vara till besvär.. :)
Sanning eller Konsekvens - Hmm.. svårt.
Blåa ögon eller Bruna ögon - Har blåa ögon, men har alltid varit svag för bruna..
Jeans eller leggings - Jag gillar jeans!
Snowboard eller skidor - Har inte provat snowboard, men är bra sugen!
Harry Potter eller Lord of the Rings- I´m a Potter-fan!
Berg-och-dalbana eller Vattenbana - Lätt!
Plugga eller arbeta - Just nu iaf.
Christina Aguilera eller Britney Spears - Gillar ingen egentligen..
Stjärnor eller Månen - Lätt! Jag älskar stjärnor!!
Vinter eller Sommar - Åh, jag älskar sommaren!

Vad väljer du?! ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vill du betala flera hundra för ett SNYGGT mobilnummer?

Postat av: Pippi

Snor bestämt den här antingen-ellergrejen :)

2007-06-30 @ 18:27:27
URL: http://pippi.blogg.se
Postat av: Nilla

Jag såg den hos Lolita.

2007-06-30 @ 18:59:57
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Amlon

Nilla; Där var det! Tack!

2007-06-30 @ 20:29:15
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Monacocelebrity

good site, need more information! Thank you

2010-10-01 @ 09:13:56
URL: http://www.monacocelebrity.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback