Hmm..

Jag får nog vandra i blindo när det gäller vem som läser min blogg. Kanske man borde lösenordsskydda? Eller är jag bara lite väl paranoid? ;) Det är ju inte så att jag lämnar ut mitt innersta, eller någon dum människa eller så? (Fast det skulle jag lätt kunna göra iofs..)

Gårdagen:

Otroligt varmt! Det var nästan skönt att jobba. På morgon när jag lämnade på dagis så var de ute redan då (7,30). Vad ljuvligt det är att bara dra på sandaler och gå i väg. Kan inte påstå att jag saknar vintertiden så mycket..*paniiiik*

Jobba: Första _dagen_ på en vecka. Och nu är det bara 5 arbetsdagar tills min semester börjar! Jihoo! :)

Utvecklingssamtal: Ang. mina småisar. Inget att klaga på, bara positivt. Jag har två väldigt mysiga barn, helt enkelt. :) Jag var så stolt när jag gick därifrån!

Fniss-kväll: Var bjuden på grill-fest hos en vän i går kväll. Det var jättekul!!! Jag velade ju som vanligt in i det sista om jag skulle gå, jag jobbar nämligen idag. Men jag gick, och tur var det! Kvällen var ljuvlig och vi sippade vin och fnissade. Maten var så god, mådde som en prinsessa! Man märker att man är småbarnsmamma när man ett tu tre ska ta upp något från sin väska och ett par små kalsonger hänger med upp.. *haha* Rena! ;) Sen cyklade vi ner på stan och var på en ute-pub i tre minuter sen åkte jag hem och kramade på min sambo lite. Gud, vad det är skönt att inte vara singel.. :) I dag är jag ganska trött, men det var det värt. :) Sen har jag nog världens godaste andedräkt, vräkte i mej tsatsiki i går, det är ju så gott!! Tar väl död på alla boendena i dag.. ;)

Näe, nu ska jag kasta mej i väg till jobbet. Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Har du räknat med mig? *hihi* Håller med om att _något_ litet ord skulle väl den som läser kunna kasta iväg...
Visst är det skönt att slippa alla vinterkläder! Jag skulle önska att vintern bara var ett par månader, högst!
Härligt med positivt utvecklingssamtal, så ska det vara! :)
Mysigt med grillkväll! Tsatsiki är ju sjukt gott!!
Kram

Postat av: Åsa

å jag är ju här jämt.. måste nog dra igång min blogg igen snart känner jag.. jag har ju full koll på dig, men har du koll på mig.. inte för att det är så mkt att ha koll på lixom.. ;) kom hemsk gärna hit i nov å se LASSE med mig! Jag har biljett redan så det är bara att köpa sig en egen!
Puss å kram!

2007-06-10 @ 10:02:23
Postat av: Nergårds-Emma

Det låter som om du har det bra i värmen :-) Nä usch, inte saknar man vintern. Det är så skönt att slippa dra på sig och barnen ytterkläder. Kram!

2007-06-10 @ 13:34:24
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Eldarfredrikke

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2010-12-06 @ 13:15:08
URL: http://eldarfredrikke.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback