Bäddat för bråk?

I morgon går jag på min alldeles egen rad. Min egen tjänst! :) Känns skönt att ha en, fast jag blir mer och mer oroad över hon jag ska jobba kvällar och helger med.

I dag var jag på lönesamtal. Då fick jag fylla i om jag var mycket bra, bra, eller behöver utvecklas, på olika saker. Jag råkade se min kollegas papper och hon hade ju såklart svarat mycket bra på ALLTING! Lite självinsikt måste man ju ha, man kan ju alltid bli bättre på någonting. Min chef sa att det alltid finns sådana som man får tar ner litegranna, som tror att de är ofelbara och kan allt.. Jag vet vem hon menade.. 

Kollegan har ju även sagt åt mej att jag skulle vara beredd att lära om mej kvällsarbetet så som hon jobbar. Då sa jag åt henne att det kanske är dags att HON lär om sej på MITT sätt i stället. Alla jobbar ju olika liksom.. Jag tål inte när folk bossar med mej när de inte har befogenhet till det. Jag kommer go bananaz!

Åh, jag bävar verkligen för att jobba med henne! Help me!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Du får ju lära henne att du är bäst! ;)
Lycka till!

Postat av: Emma

Oj oj oj! Känner hur raggen reser sig bara jag läser din beskrivning. Jag kan bara se mig själv hur jag skulle känna mig i en sådan sits. Skulle gå in i närkamp med en gång tror jag -om jag hade vågat. Eller så hade jag stuckit därifrån snabbare än hon hade sagt "boss".

2007-06-01 @ 06:29:27
URL: http://korkek74.blogg.se
Postat av: Niclasklara

Very interesting site, beautiful design, thank.

2009-10-15 @ 10:47:05
URL: http://niclasklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback