Drama på berget

Detta utspelades hos oss igår. O. står och dansar till en låt. L. kommer och börjar också dansa.

O: (surt) L. du får absolut inte dansa
L.: ?????
Jag: Men varför inte det?
O: (Ännu surare) Men hon är ju ingen BRORSA!!!

Låten han dansade till var "Softa med din guzz" med Dogge. I den sjunger han ju något med brorsan (bruschan?), så det var tydligen bara brorsor som fick dansa till den. *hihi*

Här kan ni lyssna på låten om ni vill. Själv tycker jag att den suger så jag vill inte ha den på bloggen. Dessutom är jag ju ingen brorsa! ;)

Kommentarer
Postat av: Pippi

...så brorsan, spela inte våran sång??? Bättre låtar har jag ju okså hört *hihi* Men den verkar ju onekligen bra att dansa till. I alla fall om man är en brorsa ;)

Postat av: JoVi

Coola lilla bror :))

2007-11-07 @ 21:58:17
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Doodlijk

Your website is extremely interesting

2010-10-26 @ 10:10:10
URL: http://doodlijk.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback