Söndag

Jag är hemma på paus nu. Jobbar delad i dag igen. Hellre delad än heldag är mitt motto. ;) Har just vinkat av L. som skulle på bio med mormor. :) Den här filmen skulle de se. Sen skulle de gå och fika. Mys! Jag är jätteavundsjuk! :) Men mysigt för L. och mysigt för mormor, såklart.

O. fick vara hemma den här gången, men han är lika nöjd för det. Han leker och donar. Just nu sjunger han "Jag är en polis, är det ingen som vet att jag är en polis. Jag är en polis och dom andra är arga" ;) Han blir nog musiker eller dansare. ;) Här nedan ser ni förresten hur han ser ut när han dansar. ;) På sej har han den finaste tröjan i världen, enligt honom. Jag tycker den är hemsk.. Men långfillingarna gillar jag! :)
image417

Nu ska jag plocka vidare. Neverending stooooory.. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Jag noterade genast att han hade favoritröjan :-)

Postat av: JoVi

Åh, gullisen med dom goa kinderna! Han verkar så mysig :)

Kul med mormor och bio! Vad tyckte L om filmen?

kram!

2007-11-19 @ 19:49:33
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

Emma: *hihi* Observant! ;)

JoVi: Filmen var JÄTTEbra och spännande!! L. har pratat jättemycket om den och berättat! Hon hade t.om glömt att äta tablettasken hon hade med sej, det säger väl endel! :)

2007-11-20 @ 11:26:49
URL: http://amlon.blogg.se
Postat av: Abdirahmantine

You will be hearing from me soon. Thanks

2008-09-09 @ 11:58:57
URL: http://abdirahmantine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback