Veckans

I veckan...

..ser
jag på Greys anatomy, Desperate Housewives och något mer kanske.

..lyssnar jag på Winnerbäcks nya skiva, mina roliga barn, p3,  mina favoritlåtar på Youtube.

...läser jag mest barnböcker. Har inte ro att läsa nu. Men tidningar älskar jag att läsa! :) Topp Hälsa, Allt om mat, dagstidningar osv.

...surfar jag mest runt på div. bloggar, och Tradera. Och på olika shoppingsidor, på jakt efter födelsedagspresenter och julklappar

...shoppar jag inte så mycket. Var i väg en sväng idag och köpte några födelsedagspresenter till min blivande fjortis. ;)

...äter jag spartanskt och tråkigt. Fast ändå ganska mycket god MAT!

...dricker jag helst vatten

..jobbar jag på torsdag (16-21), annars är jag hemma och vabbar. Ev. jobbar jag på fredag också.

..bävar jag inte för något speciellt, tror jag.

..måste jag göra lite nytta här hemma! Nu när mina prickiga barn är lite piggare kanske jag hinner göra något annat än att stryka på ryggar, smörja in med kylbalsam och springa ärenden. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback