Ångest

I dag när jag gick in på blogg.se fick jag se att en av bloggarna på topplistan hette "UNG MAMMA 93", eller något liknande. Då fick jag riktig ångest. Min tonåring är född -93. Jag är då verkligen inte mogen att bli mormor, och inte hon att bli mamma heller för den delen. Inte för att jag tror att risken är speciellt stor just nu, MEN ÄNDÅ. Lite läskigt är det ju. Fast M. blev nog avskräckt i går när vi tittade på Barnmorskorna. Eller jag tittade inte så mycket, grinade mest. Vad fantastiskt det är egentligen!! :)

Så här ser det ut ute i dag. Man kan få ångest för mindre..

image591

I dag ska vi gå till bibblan. Snart slut på min lediga vecka. Ångest igen.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon :) Sovit gott? :)
Ha det bra :)

Postat av: Hemmamamman

*S* Jag sitter också och grinar när jag ser förlossningar på TV.

Vilket under det är varje gång ett barn kommer till världen!

2008-04-10 @ 08:54:30
URL: http://hemmamamman.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Jag kan inte se på förlossningar. Börjar gråta direkt och vill föda åtta bebisar till på en gång :-)
Det ska bli så underbart att förhoppningsvis bli mormor och farmor i framtiden! Men lite äldre än så vore det ju skönt om barnen var innan dom blir föräldrar :-) Men händer det så får man ju försöka göra det bästa av det.

Slår vad om att tjejens skrivbord blev supersnyggt ;-)

Hoppas att snön smälter snart! Kram!

2008-04-10 @ 20:37:48
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Marie

Hahaha jag hade kunnat skriva hela det här inlägget...men mina ångestskapare är födda 91 och 89..;-)). Ha en riktigt fin kväll!

2008-04-10 @ 21:49:51
URL: http://www.alltiallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback