A good day

I dag har jag och tonåringen varit på shoppingresa. M., tonåringen, fick en massa pengar och presentkort som brände här hemma. Jag hade turen att få följa med. Som vanligt hade vi jättekul! :) Det var en trevlig dag, på många sätt.

När vi skulle köpa biljett till tåget:

Jag: Två biljetter till XXXXX, tack.
Biljettförsäljaren: Två ungdomsbiljetter?
Jag: Vaa? Näe, en vuxen och ett barn!


;) Jag var så mallig hela dagen!

Sen när vi stog i en affär kom en dam och frågade oss:

- Står ni i kö, tjejer??

Hon trodde alltså att jag och tonåringen var väninnor! ;)

Sen skulle vi ta bussen hem:

Jag: En hel, tack.
Busschaffören: Hel? Det kan man då inte tro!


Jag vet inte vad det var med mej i dag, men jag måste ha sett ovanligt ung ut.. *haha*  De här hemma är rätt trött på mitt tjat om det här. Men liiite rolig är det ju, för jag är ju ändå trettiofem år! En gammal tant! ;)

Finaste tonåringen köpte nya jeans i dag:


Hon ber att få hälsa att Foppa-tofflorna icke är hennes..

Nu ska jag lägga mej i mitt underbara tant-nattlinne, kolla på tv och äta en kvällsmacka. :)



Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Förstår alla! 35 är ju ingen ålder aaaaaaaaalls, helst inte på dig :)



Superfina jeans, såna skulle jag också vilja ha (om 15 kg...).



Härligt med en sån mysig dag.



Kram på dig från jämnåriga tanten ♥

Postat av: JoVi

Förresten, GOTT NYTT ÅR ♥

2008-12-30 @ 22:54:54
URL: http://joviskarameller.blogg.se/
Postat av: Pippi

Gott Nytt År, yngling :)

Skönt med komplimanger som räcker länge :)

2008-12-30 @ 23:44:34
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Åsa

Du är så UNG å FRÄSCH :) vi får stråla samman snart å fräscha oss ihop! haha Gott nytt år darling!

2008-12-31 @ 09:18:16
Postat av: C a m i l l a

Wow, du måste ha sett ung och fräsch ut som tusan, inte bara en som tog fel liksom. =) Nu var det länge sedan de frågade mig om leg på systemet... suck!

Årets sista bloggrunda avslutas nu! Tack för alla goa kommentarer hos mig under året och alla goa inlägg hos dig!

Kram kram!

2008-12-31 @ 17:03:10
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mija

GOTT NYTT ÅR gumman!



:)

2008-12-31 @ 17:14:51
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback