Deltävling 2

Dagen efter the big skräll.

Jag satt alldeles själv (förutom några spöken, då) på jobbet och tittade. Skönt, fast tråkigt att inte ha någon att bolla åsikter med. Fast hellre själv än med någon som bara spyr galla på allting. ;)

Jag  tycker fortfarande att det var kul med en skräll. Tror faktiskt fler än jag är trött på att vissa ska höjas till skyarna bara för att de är superschlagerkändisar. Jag menar, Carola skulle kunna sjungit Kebabpizza-låten och ändå fått 5 + av alla journalister.. *hihi*

Here comes the results from the Berget-jury:

Ola: Tyckte inte att låten var så himla bra när jag hörde hela. Men man förstod att Ola skulle gå vidare, han har ju många fans i "ringa-in-åldern". Vad nu det är för ålder. Chrille S hade ju det uppenbarligen också. ;)

Lasse: Tja.. Ok låt, men inte här. Läste att han brukade ha sex till sin egen musik, vilket gav mej lite kräk-varning. ;)


Rongedal: En låt jag blev glad av! :) Blir glad av killarna med!

Alexander: Sjunger ju som en liten pojke. Märktes att Per Gessle är en av hans favoriter. Ingen låt jag kommer i håg.

Den där ryska Britney-tjejen: Helt kass!

Kebabpizza-gänget: Nääääe. Inte i mello. Aldrig någonsin på berget.. ;)

Sanna: Jättefin låt! Fin röst! Men som sagt, ballader ät inte mina favoriter i melodifestivalen.

Carola och co: Låten var bra! De kommer alla gånger gå vidare från andra chansen!

Bästa låten: Sannas tror jag. Men bästa glad-låten var tvillingarnas.

Sämst: Rysk-Britney och Kebabpizzorna

Sötast: Björn! Han är så jäkla söt att jag bara vill äta upp honom. Rolig är han också! :)

För övrigt tycker jag att Luuk är bäst! Vi skickar honom till Belgrad! ;)

Ha en bra dag! Jag sitter på jobbet och fulbloggar. *hihi*

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hi hi... Ja, varför inte Luuk med kebabpizza? Han skulle vinna stort.
Själv är jag s_u_r sedan gårdagen, jag fick eksem av de där rödklädda grabbarna... urk!
Kramelikram! Vad "mysigt" det lät med spöksällskap till mello. =)

Postat av: Mija

Björn är söt!

Så söt att han väcker shizofrena moderskänslor... (Man vill hångla lite med honom fast han är så söt att man bara vill ta hand om honom som en god mor.. ) *skrattar*

2008-02-18 @ 11:31:51
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Alvinkarine

Great site

2010-04-21 @ 12:48:23
URL: http://alvinkarine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback