Snart dags!

Snart är det dags! Jag längtar!! Tyvärr är vi bara lilla familjen hemma ikväll och ingen av dem är så speciellt intresserad av schlager. Eller småisarna skulle nog vara, om de orkade vara vakna. :) Spännande att se hur det går. Man har ju sina misstankar, men det kan ju skrälla. :) KUL ska det bli! De som jag tycker låter bäst på klippet nedan är: Etype och Poodles, Velvet, Michael och Amy. Överlägset sämst varChrister Sjögren och Face-84!

Apråpå musik.. O. sa till mej här om dagen "Mamma, vet du vilken låt jag dansar till på dagis?". Det visste jag såklart inte. Då svarade han att han dansade till "Sommar betyder HEJ HEJ" ;)) (Sommatider med G.T, alltså.)

I dag har jag och L. varit och badat i badhuset. Det blir mycket bad för mej nu. Vi var där och badade i onsdag, sen i dag och sen i morgon ska O. och jag gå och bada. Det är lyxigt att bara få gå i väg med ett av barnen, både för dom och för mej. Känns skönt att bara rå om en, och ägna sej 100% åt den. Vi hade det jättemysigt! Pojkarna hemma hade också haft det bra. I morgon ska L. på kalas, så då passar O. och jag på att bada. Sen är det gympa för O. Det är mycket nu. ;)

Näe, nu måste jag greja iordning lite. Här kan ni värma upp lite:


Rock on, schlagergeeks! :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback