I veckan...



..ser
jag eventuellt på tv. Beror på om det är något bra.

..lyssnar jag på min nya klockradio, mina kloka barn, braig musik

...läser jag  morgontidningen, Metro, andra tidningar och en massa barnböcker. Har inte inspiration att läsa vanliga böcker nu.

...surfar jag på favoritbloggarna mest. :)

...shoppar jag ganska lungt, tror jag. Ingen behöver något speciellt just nu. Jo, jag behöver ett par skidvantar!

...äter jag inget socker, iaf inget godis eller fikabröd. Förhoppningsvis äter jag god mat också. ;)

...dricker jag mest vatten. Ev. lite julmust som finns kvar, fastän det är "förbjudet". ;)

..jobbar jag må 16-21, ti: 8-14.30, on: 7-13.30, lö: delad tur, sö: 8-16 (Hata!)

..bävar jag för inget speciellt vad jag kommer på. Bävar dock lite för apt:n i morgon.

..måste jag komma i håg att ringa ögonmottagningen!!

..njuter jag av att vara ledig torsdag och fredag! :)

..tänker jag på min brorsa och hans dam som just landat i Thailand. Åh, vad lyxigt!! :)

HA EN BRA VECKA!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Det verkar som om du har en hektiskt jobbarvecka framför dig. Med dessa urusla tiderna gissar jag at du jobbar inom vården =).

Postat av: Emma

Lyckost dig att vara ledig torsdag och fredag!
Jag skall också försöka sluta med socker ett tag - det blev visst en ny bilring över jul...;-)

2008-01-07 @ 11:43:13
URL: http://korkek74.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Hoppas att veckan blir bra! Åh, Thailand - vilken lyx!

2008-01-07 @ 20:19:50
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Camilla

Det låter som en trevlig vecka! :) Att inte bäva för något är ju lyx, det gör man nästan jämt ju... oftast i onödan.
K R A M!

2008-01-07 @ 21:08:39
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: JoVi

Om jag kunde skulle jag packa ner dig och mig och alla våra barn och åtminstone min sambo *hihi* och åka direkt till Thailand och skippa allt vad jobb heter! Kram min goa vän :)

2008-01-07 @ 21:52:37
URL: http://joviskarameller.blogg.se
Postat av: Amlon

Patricia: Korrekt svar. :) Fast jag tycker inte veckan är så hektiskt. Jag har ju två dagar ledigt mitt i.

Emma: Jag tror jag har fått en ny bilring jag med över julen. Fattar inte att det ska vara så lätt att få sånna! ;)

Nergårds_Emma: Tack detsamma!

Camilla: Ja, det är skönt. :)

JoVi: Åh, vad kul det skulle vara. Jag vill nog ha min sambo med mej jag med! ;))

2008-01-08 @ 06:30:35
URL: http://amlon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback