Jobbigt

I dag är mitt sötsug riktigt jobbigt. Det enda jag vill är att moffla i mej en massa gott fikabröd. Godis, glass, chips klarar jag mej utan hur bra som helst. Men kakor...

Tänk att sätta tänderna i en nybakt kärleksmums, eller i en sirapkaka. Eller att krypa upp i soffhörnet med en bit kladdkaka, eller en stor kanelbulle. Eller en bit prinsesstårta.

Fy, vad det suger. Tråk-VM, big time! image608

En Polly-muffins skulle också gå ner nu.

Ps: Leilas bok är helt underbar! Men den hjälper inte. Om man säger så. Min andra nya bok, Cecilias fikastunder är inte heller till någon hjälp. ;) Men jag älskar böckerna ändå! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Antonioalvilde

Site was very helpful. thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback